onsdag, januari 07, 2009

Jag har fått en utmärkelse!!


Jag har fått en utmärkelse av Lillofant!! Så kuuul! Stort tack!!

Det finns vissa regler som följer med utmärkelsen.
Reglerna är:
1. De som mottagit Utmärkelsen ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggare du fick den från.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar,så att de vet att de fått utmärkelsen.

Mina utmärkelser ger jag till följande bloggbrudar:

1. Lillofant

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tackar Tackar :=)

Dock utger jag oftast ej bloggar :=)
Då det blir lite mobbning eller vad man ska säga.
så jag ge alla mina utmärkelser till alla som bloggar en del bra en del mindre bra :)


ha det finast mvh Jessica

MADELEINE sa...

Tack Sötis ;-) Snäll du är..!! *krama om*

BABOON sa...

Hej hej!
Tack så mycket. Jag är en sån tråkmåns som aldrig skickar vidare kedjemail m.m. Så den här utmärkelsen stannar hos mej, men den värmer!

Kram Evve

Thea sa...

Tack och bock! Jättekul!
Må så gott!
//Thea