tisdag, januari 06, 2009

TÄVLING!!!

VINN VALFRITT FLODISPLAGG!!!
Nu har det slöats något extremt med bloggandet över jul & nyår så nu drar vi igång med en tävling! Vinn ett valfritt flodisplagg från NelloLi i valfri storlek! OBS vi snackar i kidz-size alltså! Inga mamma flodisbrallor;O)

Flodistyget finns i Limegrönt och rött, båda med vita flodisar. Tyget tål att tvättas i 60 grader. Ett par muddbrallor eller en klänning!

För att tävla GÖR SÅ HÄR!!


Skriv en kommentar nedan vilket plagg och
vilken färgkombination du helst skulle vilja vinna.
Glöm inte att länka till din blogg eller
lämna mejl så jag kan få tag på dig!!


TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 25 JANUARI


53 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill vinna en limegrön flodisklänning med cerise kantband i 110/116 till Sara!
eva.vejneskar@live.se

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Klart man vill vinna;-)

Om jag vinner skulle jag vilja ha en röd flodisklänning i storlek 86.

http://www.lindbergsyblogg.blogspot.com/

Helena sa...

Så klart jag vill vara med och tävla! Om jag vinner så skulle jag vilja ha en grön flodisklänning med rosa kantband i strl 98.

God fortsättning!

Anonym sa...

Hej Lotta!

Vill mer än Jättegärna vinna ett par gröna flodisarbyxor med brun mudd om man inte ska fräcka till dom ännu mer med en cerice mudd?! Dom är så supercoola vilket som. Och storleken större 92 till min lilla Nova..

Kram Mia
aronius@hotmail.com

Anonym sa...

klart jag vill vara med och tävla! =) Länkar dig till min blogg =)
Jag skulle vilja vinna ett par gröna flodisbrallor med rosa mudd i strl. 92....hoppas!!

Anonym sa...

Hejsan!!
Jag vill oxå vara med och tävla!
Om jag vinner skulle jag vilja ha ett par gröna flodisbyxor i 110 med svart mudd!

Min mail är ullisgullis25@hotmail.com

Nu är det bara och hålla tummarna!

Anonym sa...

Hej, jag heter Wille och min mamma säger att jag passar jättebra i rött så jag skulle gärna vilja vinna ett par röda flodisbyxor med brun mudd. Jag tror nog att storlek 98 kan passa i så fall. Kram & hej!

Anonym sa...

Hejsan!
Jag skulle vilja vinna en grön flodisklänning med cerise kant.
Hoppas man vinner!

karin.borg@live.se

Anonym sa...

Hejsan glömde bort och skriva storlek på mmitt inlägg men skulle vilja ha grön flodisklänning i 80.

karin.borg@live.se

Anonym sa...

Ååh vad roligt det skulle vara att vinna..! Coola brallor till en cool grabb. Om jag vann skulle jag vilja ha gröna brallor med någon snygg mudd..kanske brun :) Storlek 74.. De ser så otroligt sköna ut!!
sandra.hard@tdcmail.se

Anonym sa...

HEJ.
klart att jag skulle vilja vinna ett par flodis byxor till min vilding, om jag vinner så skulle det passa bra med limegröna flodisar med brun mudd i strl 104.
tezadahlberg@hotmail.com

MADELEINE sa...

Nu har jag länkat på min blogg till dig och din tävling ;-)

Jag vill nog vinna en röd flodisklänning!!

Kram till dig!!! Var med och tävla hos mig oxå.

Anonym sa...

Jag skulle jättegärna vilja vinna ett par gröna byxor med brun mudd till min lilla Oliwer. Strl 74=) Jag länkar från min blogg=)

SoffiZ8210@hotmail.com

Anonym sa...

Hej, om jag blir den lycklige vill jag ha ett par röda flodis byxor i stl.92

Kram,

www.mideco.blogg.se

Anonym sa...

Hej! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja vinna ett par röda flodisar i storlek 98 till dottern Nova!!!

Kramar

busan_loosan@hotmail.com

Anonym sa...

Klart vi vill vara med och tävla. ^^ Om vi vinner skulle vi vilja ha ett par röda flodis-byxor till lilleman. Han är så fin i rött!

creyla@live.se

Anonym sa...

Om jag har lyckan på min sida vill jag ha ett par flodismuddbyxor i Lime med brun kant i storlek 86.

anwe84@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill absolut va me o tävla!

Om jag vinner vill jag ha ett par gröna flodisbyxor i stl 80 till min lilla Liam.

sofiaholmer@hotmail.com

Anonym sa...

Hejsan! Vilka söta plagg! Jag vill gärna vara med och tävla! :) Om jag skulle vinna så vill jag ha ett par limegröna flodisbyxor till lillprinsen. Strl 74.

God fortsättning!
Mvh Pauline

Anonym sa...

Gröna flodisar med bruna muddar, till Elvin så klart ;-)
Storlek 110/116........om vi vinner!

Anna Falk

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna ett par gröna byxor med brun mudd i storlek 92/104. Dom var verkligen fräcka.
http://bloggis.se/IdaAL81

Anonym sa...

Limegröna byxor skulle jag vilja vinna ;)

mandrilla@hotmail.com

Anonym sa...

VIll gärna vara med o tävla...om turen hamnar hos mig skulle jag vilja ha en röd flodisklänning i stl 110/116 till Wilma

http://wilmasvarld.blogspot.com/2009/01/tvling_5221.html

saraedstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Om jag skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha ett par limegröna muddbyxor i stl 56 :)

Titti sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha ett par röda flodisbyxor med brun kant i strl 74

Lilly sa...

Min Lilly vill gärna vinna ett par flodisbrallor i rött, stl 86. Muddfärg får du; proffset välja.

Husfrun på landet sa...

Jag hoppas jag vinner ett par limegröna muddbyxor i storlek 86
*håller tummarna*

Har länkat till tävlingen i min blogg.

Roblin sa...

Om jag har turen på min sida så skulle jag gärna vinna en grön klänning i storlek 80.

Anonym sa...

Hoppas hoppas jag vinner de jätte fina lime gröna flodis byxorna till min älskade Milo..........
I storleken 98.
jenny@mantorppark.com

Heimlaga sa...

Länkar till din tävling! Om jag vinner vill lilla G få en limegrön klänning stl 80.

Hanna-Fia sa...

I en härlig limegrön flodisbralla,
vill väl alla glida runt och va balla!
Med fina bruna muddar
den varje sur min suddar!
En storlek 86/92 vill jag ha
då tror jag de skulle sitta bra!

Aron 19 månader
skeppstad@telia.com

joasia sa...

röda flodisbrallor i storlek 86 skulle vara underbara

joanna@applequist.se

Anonym sa...

vilken kul tävling med så fina saker att vinna! vill gärna vinna en limegrön flodisklänning med cerise kantband i storlek 86 till min dotter.

Anonym sa...

Hallå bästa meandi-säljaren som verkar leva efter det härliga mottot "det är klart att det går att ordna då inget är omöjligt!" Skulle gärna vilja vinna ett par limegröna flodis-byxor med rosa muddar i stl 92 till min Lova!/Johanna johanna.junestav@edu.motala.se

LindaGunillaBeatrice sa...

Hej, jag vill väldigt gärna vinna limegröna flodisbyxor i stl 104.

http://kvarnen.blogspot.com

/
Linda

Hemma hos Linda sa...

Å jag skulle vilja vinna en röd klänning med vita flodhästar till min dotter, stl 86. Hon är hur gullig som helt i rött! Länkar från min blogg. . .

KRAM Linda

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna en grön klänning med blå kantband till min dotter, stl 74/80.

mail: ofju@yahoo.com

Tiro sa...

Klart jag vill vara med!! Om jag har turen på min sida skulle ett par röda byxor med valfri mudd passa lilla Bus bra. Hon har strl 86 i kläder nu.

Anonym sa...

jag skulle gärna vinna ett par gröna byxor med brun el svart mudd storlek 80.

jeanette.strom@saunalahti.fi

LillaBarn sa...

Min Jade Maja skulle jättegärna vilja ha en limegrön hippo klänning med rosa kantband, hon skulle vara den enda svensk(och Aussie) här nere i Australien med en sån klänning. Vad roligt!! Vad alla hennes små kompisar skulle bli avundsjuka... Och mammorna också, här är allt rosa och blått.. Kram Emilie & Jade (& Max!)

LillaBarn sa...

Hej! Jag försökte loggga in och skicka en kommentar, men tyvärr är mina datorkunskaper inte så stora så förlåt om du får den här hälsningen två gånger... Iallafall: Min Jade Maja skulle jättegärna vilja ha en limegrön hippo klänning med rosa kantband, hon skulle vara den enda svensk(och Aussie) här nere i Australien med en sån klänning. Vad roligt!! Vad alla hennes små kompisar skulle bli avundsjuka... Och mammorna också, här är allt rosa och blått.. Kram Emilie & Jade (& Max!)

Unknown sa...

emelie, kommer ingenstans på din blogg. Skicka din mejl!

T e s s i. sa...

Hej hopp Lotta ! Här halkar man in på ett bananskal i sista sekunden, jag är jätte gärna med och tävlar. Tuva önskar sig en flodhästklänning i grön storlek 86. (För nu har vi dessvärre växt ur våran älskade wild animal-klänning. :( )




Kram !

Anonym sa...

Hej, vilka underbara plagg du syr! Det är så kul att man kan få ta i fina och annorlunda kläder som sticker ut. Jag är mamma till en liten kämpe som heter Tilde och om vi vann skulle jag gärna vilja ha ett par gröna flodisbyxor med cerise mudd. Tänka vad kompisarna på sjukhuset skulle bli avundssjuka! Mvh Malin

Anonym sa...

Hejsan! Skulle jättegärna vilja vinna ett par röda flodisbrallor med röd mudd i storlek 92 till wilmer! Kramizar

Anonym sa...

Du är jätteduktig, ska ta och beställa kläder och sittdyna till vagnen utav dig när jag har bestämt tyg, finns så mycket fint =)
jag diggar de röda elefant byxorna eller en klänning till min lilla tjej i storlek 74

carinthorstensson@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla!

En röd flodisklänning i strl 110.

Mail: info @ mammaliv.com

Anonym sa...

Vilken kul tävling :) Min dotter Tilda har växt ur sin gröna flodis klänning så vi vill så klart vinna en ny i storlek 98... Med cerise kantband....
// Sandra
sandra.stridh@benders.se

Anonym sa...

Lilo älskar "fohätar" (flodhästar) och hon vill ha en klänning med rosa kant i stl 92//Lilo
sillhaj@hotmail.com

Anonym sa...

Hej roligt med en sån tävling, jag skulle gärna vilja vara med och tävla om ett par folhästbyxor till en syster bebis som är beräknad att komma i juni. Skulle då vara roligt att ge ett par såna byxor i flodhästtyg med brunmudd.st 62

axner91@hotmail.com

LilleBus sa...

ÅÅ, jag vill oxå vara med å tävla :-) Jag vill vinna en limegrön flodisklänning i storlek 116!
www.ninasyr@blogspot.com

Anonym sa...

Jag tackar för bloggawarden och passar på att tävla då ;-) Ett par limegröna flodisbrallor med brun mudd i storlek 92 vore fint!

Anna Falk sa...

Gröna flodisar med bruna muddar, till Elvin så klart ;-)
Storlek 110/116........om vi vinner!