tisdag, april 15, 2008

Om du vill beställa något...

Jag har fått flera förfrågningar om beställning av sittdynor.
Är du intresserad av en dyna så mejla mig på lillanellolitenli@live.se
Berätta dina önskemål och typ av vagn. Jag har mönster klara till Teutonia och Emmaljunga Scooter. För andra vagnar behöver jag lite mått...

PRISER

Molntyget är ganska så dyrt per meter. Det finns i rosa, ljusgrå, brun, grön, svart, orange och blå...alltid med vita moln. Se gärna på www.barnrummet.com där jag brukar beställa tyget.

En Teutonia sittdyna med molntyg på båda sidor kostar 375:-
Med moln på ena sidan och t ex Ikea Flodisar på andra kostar 325:-

Sittdyna till Emmaljunga Scooter med moln på båda sidor kostar 400:-
Och med t ex flodisar på andra 350:-

Självklart går det att få andra kombinationer, eget tyg osv. Då får ni mejla mig för prisuppgifter.

Byxor från strl 62 - 104 kostar 150:-
110-134 kostar 180:-

Klänningar kostar från 150 -200:- i storlekar upp till 104. Helt beroende på vad det är för tyg.
Moln och Marimekko hör till det dyrare tyget.
Syr även större storlekar.

Betalning sker till mitt konto. Frakt enligt postens tabeller. Bor ni i Motala så kan vi mötas upp.

Inga kommentarer: