måndag, april 13, 2009

Sittdynor i webshopen!


Nu kan du designa din sittdyna i min webbutik. Du väljer modell, sedan tyg på sidan 1 och tyg på sidan 2. Alla tyger finns inte hemma, men jag har en supertrevlig och supersnabb leverantör som skickar omgående!

Observera att jag börjar ej sy dynan innan betalning är gjord. Alla tyger är det viss reservation för slutförsäljning på. Jag har lagt up måtten på Emmaljunga dynan, kommer på Teutonia och Brio Race snart. Har ni någon annan dyna som inte stämmer med dessa mått så mejla mig!

Imorgon ska jag visa vilka kläder som ska skickas till nya web-butiken smartamammor.se som öppnar inom en snar framtid!


Molntyger är på ingång, alla ni som väntar på sittdynor! Det blå molntyget dröjer lite till.

1 kommentar:

Anna Falk sa...

Sååå himla mycket fint du har sytt, jag har inte varit inne på din blogg på flera veckor.
Tänker på dig och hoppas, hoppas på att allt ska gå bra!
Kram Anna