lördag, juni 06, 2009

Min fina fina prinsessa Nelly!


Det blev många bilder på min lilla fina dansande prinsessa Nelly nu. Men då har jag bara valt ut de bästa. Hon bara snurrade och snurrade och jag bara tryckte på kameran.
Klänningen är sydd i ett Röda Korset fyndat påslakan med rosa mudd från stoff och stil och vita kantband upptill som man knyter i nacken. Det är dubbelt tyg i överdelen så det blir lite stadigare. Klänningen måste tas på nerifrån, då jag sprättade bort blixtlåset jag först sydde dit. Det blev bättre på det sättet.
Visst är hon fin min lilla prinsessa??
Tänk att hon redan fyller 7 år i Augusti...

2 kommentarer:

Doris_Assar sa...

Aha, så de är SÅ såna klänningar sitter på! Va fin den är på!! Ska memorera tills min tjej är större :-)

Anna Falk sa...

Förstår att Linus vill gifta sig med henne;-)