tisdag, oktober 27, 2009

En massa sytt! Nytt på Tradera!












Jag har faktiskt sytt en hel del, men tid att blogga om det! Näpp!
Tiden går åt till att..just det..sy!
Dränerar huset gör vi med. Hurtfriska som vi är så har vi handgrävt, men vi är faktiskt klara med det, sen ska bara isodränet dit. Nån som har lite isodrän?
Det bästaste är ju att jag kommer att få ett STORT härligt syrum i källaren. Det jag har nu är liitet så det hamnar tygbitar och kläder i typ hela huset när jag håller på.
En del av detta är beställningar, en del hamnar på Tradera och en del i webshopen!


5 kommentarer:

Fangoria sa...

Oj vad mycket fint du sytt!

marit sa...

Jag blir imponerad av människor som dig! Som gör något av de som man brinner för.
Själv älskar jag också barnkläder och är säljare för blingo, men oj så härligt de skulle va och ha något eget... men då krävs ju en tallang för ex sömnad också, hihi.

MADELEINE sa...

Har förberett ett NelloLi tipsinlägg som publiceras ikväll ;-) KRAM KRAM

Madonnan sa...

Oj, vad du är produktiv! Och så fina saker dessutom; så man önskar man hade en liten bebis att köpa till...

Ha en fin fredag! :)

Petra sa...

Syr du kläderna själv???otroligt fina.