söndag, november 21, 2010

Tänkte försöka iallafall...


Nja.. ska väl inte utnämna mig till världens flitigaste bloggare precis, fast jag tänkte försöka komma igång. Vad har ni haft för er på sista tiden?? Själv har jag faktiskt börjat sy litegrann igen. För övrigt slipar och spacklar jag en massa väggar lite varstans i huset. Jobbar även hårt på att övertala mannen i huset att det skulle vara himla snyggt med vita skåpsluckor i köket. Istället för bruna. I veckan ska det bakas pepparkakor och lussekatter. Det är ju faktiskt redan första advent på söndag. Fasligt vad tiden rusar iväg. När man var liten var det ju typ 5 år mellan varje julafton. Nu är det max 5 månader.
Ska förresten passa på att tipsa om en butik, Baboon, där jag hoppar in och jobbar ibland.  Baboon ligger i Motala, men finns som webbutik så julklappar kan handlas där, var i landet ni än bor! Sen vill jag även tipsa om Annas namntavlor! Hon tecknar även helt underbara blyertsteckningar på era barn! Har på båda mina!


Må så gott nu så hörs vi snart!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vilka fina brallor!! Snygg modell!! Och teckningarna på dina barn är jättefina!