söndag, juli 22, 2012

Full med inspiration!!!!

Hallå där! Nu ska jag börja blogga igen! Är det tänkt iallafall! Jag är så överfull med idéer. När jag träffar eller pratar med Sanna Sannas Picknickkorg så kommer vi konstant på mängder av nya ideer! 
Detta är en vanlig ful brun gammal picknickkorg. Den har fått matt svart sprayfärg och en vit spets från Panduro! Jag är supernöjd!


Och detta är en gammal pepparkaksburk i plåt som min sambo fick från sitt jobb i Julas.
Matt vit sprayfärg, spets från Bokia och knopp från Josefinas Rum! Inspiration och Idé från Sannas picknickkorg
 En jumpin!

 En helt galet snygg regnbåge!
 Ett hav av lavendel finns på mitt jobb!
Världens knäppast katt Oliver och supercharmören Love Mirakel Han är ett litet Mirakel!
Nelly är hans stora tjej!!
Återkommer snart! I veckan kommer det en muddjeanstävling på Facebook sidan, som ni kan gilla  här till höger! Onsdag eller Torsdag ska Sanna och jag skrida till verket med nästa idé!
Ses snart!
Kram Lotta

Inga kommentarer: