torsdag, mars 12, 2009

Första försöket till muddjeans!




Nu är de första jeansen gjorda som har legat på "vill göra" listan länge.
Dessa jeans kommer att finnas, med vissa justeringar i webshopen framöver med ljusrosa, limegröna och röda muddar och sömmar. Dessa ska Liam ha. De är sydda i 98/104 och blev aningen långa, men det funkar bra med mudden! Nu ska jag upp till symaskinen och göra färdigt 9 tröjor. Det är bara täcksöm kvar på vissa, halsmudd på några och NelloLi lappar kvar!. Here we gooooo!!! Ha en fin fin dag!!

4 kommentarer:

Thez sa...

åhhh va fina, jag lägger genast beställning på 2 par av dessa;);).
Hoppas allt är bra m,ed er.
vi ses

Anna Falk sa...

Jamen tjena.......grymt snygga, måste ha!!!!
Ett par till Linus och ett par till Elvin och ett par till mig.......skojar:-) men de skulle ha suttit fint!
Vill se hur de andra blir först innan jag bestämmer färg på muddarna.
Kram Anna

Anonym sa...

Hej! Snygga jag lägger också en beställning på dem :) Kram

Anonym sa...

Ooh varför blir det alltid anonym på mig..Kram Kirsi