fredag, april 30, 2010

Lite nytt i webshopen



Denna Amy Diamond-Guldjacka kommer inom kort att kunna beställas i web-shopen. Den kommer även att finnas i silver. Detsamma gäller guldtightsen över. Väntar hem tygerna!
Amy Diamond hade en sådan jacka i melodifestivalen 2008 ? Den blev till genom en specialbeställning men har fått många förfrågningar om den!

Retrobrallorna finns i butiken, men de kommer att uppdateras med olika tillval och i flera färger.



Denna klänning finns i webshopen i några färger, kommer ett par till!
Idag har jag sytt t-shirts och tröjor och linnen med voffar, pingviner och troll! Linnet blev i helvit interlock enligt dotterns önskan. Jag ska fota och redigera bilderna så ska ni få se dessa!
Jag är så glad för Mike blev visst superglad för sin nya röda döskallejeans som finns på bild några inlägg bakåt! Min lille son fick en halvdöd dum humla innanför tröjan här INNE under köksbordet. Han blev jättebränd på axeln och över fingrarna på ena handen.. Min stackars fina Liam...
Ha en skön Valborg!

Inga kommentarer: