måndag, maj 03, 2010

Flera Lot's of stars jeans




Min fina lilla modell Nelly!


Jag har många beställningar på dessa lots of stars jeans nu. Superduperkul! Nu stack jag emellan med ett par till dottern. Hon har faktiskt lite dåligt med byxor och behöver en hel hög nu. Dessa älskade hon!
Mönstret är mitt egna och jeanstyget är från alltomhandarbete.
Det är ett mjukt och skönt jeanstyg. Ganska tunt, men superbra kvalitét.
Dottern är själv en jeanshatande 7 åring, snart 8, som blankt vägrar ha vanliga jeans på sig. och om hon någon gång har det så åker de av samtidigt som jackan hemma i hallen efter skolan. Men dessa, mammas jeans älskar hon. Hon - hör och häpna - hade dom HELA dagen på sig även efter skolan. Ända till baddags! Hon hade inte tänkt på det ens.

4 kommentarer:

Linda Andersson sa...

Jag vill också kunna sy... men nä.. jag kan inte.. kan bara sy enklare saker...

Gulludden sa...

Supersnygga! Vilket jeanstyg har du köpt? Hoppas att du har fått dina beställda tyger. Mvh. Jessica

joline sa...

men guuuuud vilka snygga jeans!!!! jag älskar dem jeansen med muddar,mina barn har flera par av nova star och jag har faktiskt inte sett några liknande förns nu.
för jag älskar verkligen muddarna, snyggt och praktiskt!!
roliga poch fina mönster och färger du har också..
hur är jens tyget? mjukt eller hårt tyg?

Fangoria sa...

Åh så galet snygga, som vanligt! Håller ju tummarna att jag ska vinna ett par hos Muppsan...=)