tisdag, maj 18, 2010

Tillbax med nya Lots of stars muddjeans!



Hmmm..nu blev det visst en liten paus igen. Fast syr det gör jag så det står härliga till. Jag håller på med ett gäng dregglisar som ska till en ny återförsäljare. Sommarpåfyllning till Baboon, webshopsordrar osv. Hinner inte blogga om kläderna fast jag vill.
I lördags var jag och min älskling och såg Hoffmaestro and Chraa. SÅ bra! Blev helt fylld av energi. Söndagen var väl inte riktigt lämplig att tillbringa vid symaskinen, men däremot så målade jag möbler. Gnuggade in vit färg i trämöbler! Måste nog ha en liten inredningsblogg snart med.. Men energin satt kvar igår med så klockan 05.00 studsar Lotta ur sängen och börjar jobba. Kl 9.00 var en halv arbetsdag redan avverkad. Perfekt! Ok, idag är jag trött! Fast det har jag ju inte tid med då, så bort bort bort! Pigg och alert it is!

Muddjeans har det blivit några på sista tiden. Och fler lär det bli! Mååånga!
Vad glad man blir när Thez berättar att Milo helst bara vill ha mina muddjeans. Han har ett par gula och ett par gräsgröna. Storebror Mike har röda med döskallar och gula. Dessa och dessa! Så nu ser ju hon sin plikt som mamma, Milo MÅSTE få ett par till! Härligt!

Mönster till dessa är mitt eget.
Tyget kommer ifrån alltomhandarbete.se.
Läs mer om materialet och jeansen HÄR! Får många förfrågningar om just tyget är mjukt, för det ser mjukt ut. Och det är det ju, för att vara just jeans.

Liam ställer nog upp på lite livebilder sen i dessa nya jeans! Det skulle bli första paret ut av en hel hög men de rök direkt. "Dom där färnbyxorna ska jag ha"! Och inte kan man väl neka sin 3 åring ett par byxor lixom..

1 kommentar:

Linda Andersson sa...

Hallå på dig.. Jag har en liten, liten fråga. Hur stor är skillnaden på muddjeansen mellan storlek 98 och 104? Min son står nämligen där mitt i mellan, och vissa av alla byxor jag köpt är alldeles för stora i 98/104, medans vissa sitter utmärkt..
Svara gärna i min blogg, annars är det så svårt att se svaret :/. Eller maila mig på skogsflickan@gmail.com
Tack så mycket på förhand.

//Linda