söndag, februari 13, 2011

Förvaringspåsar ute i snön..



 



 
Ja fast nån snö tänker jag inte förvara i dessa. Tygpåsarna är i lite olika storlekar. En del passar en vinflaska, en del är lite större. Jag lägger nog ut en del av dem på tradera.
Liam har hittat ett lekställe vid den långa trappan upp till vårat hus. (Den som jag ÄLSKAR att skotta...) Där sitter han och kör bil i en buske som har mosats sönder av all snö, så den kommer att sågas bort när det blir vår på riktigt! 
Dagen har varit väldigt lugn. Vi är fortfarande förkylda och sambon är helt däckad i feber och förkylning som vi var för några dagar sedan. Fast karlar låter ju så roligt när dom är sjuka. Herregud vilka ljud de kan få fram. Fniss...

1 kommentar:

Nicole sa...

Hej
Jag undrar om du tar emot beställningen direkt via mail eller så måste man lägga bud på tradera?
Jag är väldigt intresserad av dom söta tygkorgarna med stjärnor.
MVH: Nicole